Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
פנייה לייעוץ אישי



ניתוחים פלסטיים – שקר החן והבל היופי

"מראה מראה שעל הקיר, מי היפה בכל בנות העיר" שאלה כמדי בוקר המלכה הגאוותנית וכמו תמיד השיבה לה המראה, כי אכן יופיה אינו מוטל בספק, אך שלגיה יפה ממנה בהחלט. למען הדיוק יפה ממנה פי אלף.

ניתוחים פלסטיים – שקר החן והבל היופי

את המשך עלילות "שלגיה ושבעת הגמדים" ניתן למצוא באגדות "האחים גרים", אך גם היום, שנים אחרי שמתו האחים ועימם המלכה המרשעת. ממשיכה המראה, בחיים כמו באגדה, לגלות מדי יום, בכנות בלתי מתפשרת, את האמת על המתבונן בה.

בשנים האחרונות, הולכת ומתגברת המגמה לשינוי המראה החיצוני באמצעות ניתוחים פלסטיים. הקדמה הטכנולוגית הביאה לשיפור משמעותי באמצעי הרפואה וכיום עולם הרפואה הפלסטית יודע לתת מענה לאותם רבבות נשים ואנשים המתדפקים על דלתותיו, מוכנים להפקיד את גופם בידי המנתחים. מצפים לישועת המשורים, המשאבות והפטישים.

פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ניתוחים פלסטיים –  פעם זה היה אחרת

עיון קצר בתולדות העולם מימי בריאתו, מגלה כי מאז ומתמיד ניתן משקל רב להופעתו החיצונית של האדם ולעיתים הדבר הגיע עד כדי פולחן של ממש. ממצרים העתיקה ועד ליוון, בה נהגו הגברים להפגין את יופיים ועוצמתם הגופנית, ברחובות הערים ובמגרשי תיאטרות הדמים.

בימינו פולחן הגוף והמודעות למראה החיצוני, כבשו להם מעמד גבוה ונכבד בעיקר בשל החשיבות הרבה הניתנת היום לסמלי תרבות ויופי. דמויות שעל אף היותן משוללות לעיתים מכל תוכן, הפכו להיות המכשיר הקובע את המראה החיצוני הרצוי.

המדיה המתפתחת מאפשרת זמינות גבוהה יותר מבעבר לדמויות כאלה, וכיום ניתן למצוא אותן מרצדות על מסכי הטלויזיה, פוקדות את שערי העיתונים ואתרי האינטרנט ומבקרות באופן קבוע בהצגות הילדים.

דמויות אלה, שעליהן נימנים שחקנים, מלכות יופי בעבר ובהווה, דוגמנים וכוכבי טלויזיה, מגלמים לכאורה את התנאים המגדירים יופי. השיער השופע, האף הסולד, העור החלק והשיניים הלבנות, מביאות רבים לסקור את גופם מול המראה במבט מאוכזב כואבים את סימני החיים, מסרבים להשלים עם הגוף הנשקף אליהם.

יש גם יתרונות

בין סוגי הניתוחים הפלסטיים יש גם ניתוחים שיש בהם צורך רפואי כגון ניתוחי עפעפיים, שמטרתם להקל את הראיה על אדם הסובל מצניחת עפעפיים. או ניתוחי אף החיוניים לתפקוד תקין של כלי הנשימה. סקירת מקרי רשלנות רפואית בעולם הרפואה הפלסטי, מגלה מקרים לא מעטים בהם לעיתים מחוסר מקצועיות או מתוך רצון להגשים את כל מאווי הלקוח בוצעו ניתוחים שיש בם משום רשלנות רפואית ואולם, מרבית הניתוחים הפלסטיים מתבצעים על רקע קוסמטי שמטרתו שינוי המראה החיצוני.

כיום קיימים במרפאות רבות שירותי פלסטיקה, המציעים ניתוחים כגון שאיבות שומן, הסרת שיער טיפולי שיניים שונים ועוד כהנה וכהנה ניתוחים מניתוחים שונים.

ניתוחים פלסטיים בכסף – קבלה עצמית בחינם

בחינת המראה החיצוני בראי החברה יכול להביא לחוסר הערכה עצמית העלול להתבטא בתסכול רב וביטחון עצמי נמוך. גוף האדם הוא מתנת שמיים. הבט במראה. בכל היקום העצום שסביבך יש כמוך אחד. נכון, יש דומים לך אך גם הם לעולם לא ישתוו לך. לאותם עיניים המשתלבות בטבעיות עם האף, המתאים בדיוק מושלם ללחיים ולסנטר. אלו הם פניך. ניתן לקרוא בהם את חייך. סימני הזקנה, חריצי הדאגה צלקות משחקי הילדות וגומות החן המחייכות, הם אוצר טבעי שזכית בו בזכות ולא בחסדי חדר הניתוח. "הקוף בעייני אימו צבי" אומר פתגם ערבי עתיק. ופתגם נוסף קורא לנו לבחון את תכולת הקנקן ולא את צורתו החיצונית. הכירו את גופכם. אהבו את יתרונותיו וקבלו את חסרונותיו. הם המיוחדים לכם. בהם טמון היופי.

* צריך ייעוץ ברשלנות רפואית? דע מהן זכויותיך – פורום משפטי: פורום רשלנות רפואית

*האמור בתוכן המקצועי של אתר Netlawyers אינו בגדר המלצה משפטית, אינו תחליף לחות דעת משפטית או ייעוץ. המבקש לעשות שימוש בתוכן האתר, עושה כן באחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8054051 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף