Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
פנייה לייעוץ אישי



איך בוחרים יעוץ משפטי בחו"ל?

בחירת עורך דין אשר יעניק יעוץ משפטי, טומנת בחובה מספר התלבטויות, הנובעות בין השאר מן העובדה כי בישראל פועלים עורכי דין רבים. הדבר מאפשר מצד אחד, יכולת בחירה, אך מצד שני, מתפתח חשש מפני פנייה אל עורך דין שאינו מתאים לטיפול המשפטי.

איך בוחרים יעוץ משפטי בחו"ל?

כאשר יש לבחור יעוץ משפטי בחו"ל, התמונה מעט מסתבכת, אך הכללים נותרו כפי שהם וכל שיש לעשות, הוא לבדוק בקפידה את הפרמטרים החשובים לצורך קבלת יעוץ משפטי איכותי.

חיפוש עורך דין בארץ, היה מתחיל, ראשית לכל, במציאת המלצה על עורך דין טוב, בעל רקורד מקצועי מפואר והדבר אינו שונה, כאשר מדובר על בחירת עורך דין לייעוץ בחו"ל.

הצעד השני הוא בדיקה מדוקדקת יותר של תחומי ההתמחות של עורך הדין, על מנת לוודא כי הינו בעל ניסיון במתן יעוץ משפטי לסוגיה הספציפית אשר עומדת על הפרק.

לאחר מכן, יש לבדוק את נושא עלות שכר הטרחה, שכן יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין עורכי דין שונים. סוכמו הפרטים שלעיל, יחתום הלקוח על ייפוי כוח והסכם שכר טרחה, כך שעורך הדין יוכל להתחיל בעבודתו.

יעוץ משפטי – קבלת המלצות

קבלת המלצה על עורך דין היא הדרך הטובה ביותר לבחור עורך דין, היות שלקוחות מרוצים, יכולים להעיד על אופן עבודתו של עורך הדין, על הגינותו וכמובן, על התוצאה המשפטית הטובה, בסופו של ההליך.

כאשר מדובר על יעוץ משפטי בחו"ל, חשיבותה של ההמלצה גוברת, היות שאנו לא מכירים עורכי דין במדינה הזרה ואין אנו יודעים כיצד מתנהלת מערכת המשפט מחוץ לישראל.

במקרה שיש לנו משפחה, חברים או מכרים החיים בחו"ל, נוכל לשאול אותם בדבר עורך דין טוב, אשר יכול להעניק יעוץ משפטי. לחילופין, אפשר לנסות ולחפש עורך דין ישראלי אשר מתגורר בחו"ל ומעניק יעוץ משפטי למקומיים מזה תקופה נכבדת, כך שהוא מכיר את מערכת המשפט במדינה.

כאשר פונים אל עורך דין, על סמך המלצה, כדאי לבדוק כי ההמלצה רלוונטית, משמע, כי היא מתייחסת אל סוג הטיפול המשפטי הנדרש לנו. אם ההמלצה נוגעת לתיק של מקרקעין ואילו אנו זקוקים לקבלת יעוץ משפטי בדיני משפחה, הרי שההמלצה, טובה ככל שתהיה, איננה משקפת את יכולתו של עורך הדין לספק יעוץ משפטי בתחום הנדרש.

פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

סיוע של עורך דין ישראלי

במקרים בהם הטיפול המשפטי מצריך גם את מעורבותו של משרד עורכי דין בארץ, כדאי מאוד לנסות ולאתר משרד ישראלי אשר לו סניפים בחו"ל. כך יודע הלקוח כי הוא מקבל את הטיפול המשפטי הטוב ביותר הן בארץ והן במדינה הזרה.

כמו כן, ניתן למצוא עורך דין אשר פועל בישראל אך נמצא בקשרי עבודה הדוקים עם משרדי עורכי דין בחו"ל, כך שניתן לקבל יעוץ משפטי משני גורמים אשר עובדים בשיתוף פעולה טוב זה עם זה.

ברובם המכריע של המקרים, יהיה קל יותר לאתר עורך דין ישראלי אשר מכיר עורכי דין טובים בחו"ל, מאשר לנסות לבחור, ללא סיוע, עורך דין בחו"ל שיעניק יעוץ משפטי.

כאשר קיים ניסיון קודם עם עורך דין מקצועי ואיכותי בארץ, כדאי לפנות אליו ולקבל את המלצתו על עורך דין טוב בחו"ל אשר יכול להעניק יעוץ משפטי וטיפול משפטי מלא.

יעוץ משפטי בחו"ל – נקודות חשובות!

בחירת עורך דין יכולה להיות החלטה לא פשוטה, קל וחומר, כאשר מדובר על עורך דין בחו"ל. יש מספר נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהן, בבואנו לבחור עורך דין בחו"ל:

1. שפה: עורך דין בחו"ל צריך לשלוט היטב בשפת המדינה אך גם בשפה האנגלית אן בשפתנו, על מנת שנוכל לתקשר עמו.

2. אורכו של ההליך: כל מערכת משפט בנויה אחרת ולה לוחות זמנים שונים. חשוב לברר עם עורך הדין המעניק יעוץ משפטי, מהו אורכו של ההליך המשפטי, כדי שהלקוח יידע למה לצפות.

3. שכר טרחה: בישראל, מקובל להתמקח על שכר הטרחה, אך כדאי להכיר את מנהגי התושבים במדינה הזרה, על מנת שלא לפגוע ברגשותיו של עורך הדין.

4. דכי התקשרות: כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין בישראל לשם יעוץ משפטי, קל מאוד לקבוע פגישה אישית, אך כאשר מדובר על עורך דין בחו"ל, המצב שונה. על כן, כדאי לברר מראש מתי יידרש הלקוח לנסוע לחו"ל לשם חתימה על מסמכים, נוכחות בדיונים וכולי.

בחירת עורך דין בחו"ל לשם יעוץ משפטי, אינה שונה מהותית מבחירת עורך דין בארץ. כדאי לנסות ולקבל המלצה מקצועית על עורך דין טוב, אשר עובד בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין
בארץ. חשוב לקבל את מלוא האינפורמציה לגבי שכר טרחה ואופן התנהלותם של ההליכים המשפטיים במדינה הזרה.

*האמור בתוכן המקצועי של אתר Netlawyers אינו בגדר המלצה משפטית, אינו תחליף לחות דעת משפטית או ייעוץ. המבקש לעשות שימוש בתוכן האתר, עושה כן באחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8054051 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף