כולנו פועלים לא מעט לפי המלצות. אנחנו רוצים לקנות משהו וחבר מספר לנו על חנות כלשהיא שחוויית הקנייה בה היתה טובה, אנחנו מחפשים אינסטלטור שיטפל בבעיה בצנרת שלנו בבית ואנחנו מקבלים מס' טלפון של איש מקצוע אחרי שאנחנו שואלים בקבוצת הווטסאפ המשפחתית או היישובית, והיום בעידן הדיגיטלי גם אתרי המלצות מסייעים לנו, לצד google my business או פייסבוק ופלטפורמות אחרות.
אבל איך אתרי ההמלצות הללו עובדים? למה כדאי לנו בכלל בתור אנשי מקצוע שיהיו לנו המלצות באתר כזה? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הפעילות והיעילות שלהם.
המלצות שמשכנעות את הלקוח הפוטנציאלי…
אתרי המלצות כשמם כן הם, אתרי אינטרנט בהם מרוכזות המלצות על נותני שירות שונים, המלצות שנכתבות (או לפחות אמורות להיכתב) על ידי מי שצרך את אותו השירות. זה עובד בפשטות, מי שרוצה לכתוב המלצה נרשם באתר, ממלא את הפרטים שלו ובשלב הבא הוא בוחר את הקטגוריה המיועדת ומשאיר את ההמלצה שהוא רוצה להשאיר.
כל העניין מצריך כמה דקות מהלקוח אבל עבור בעל העסק המלצה כזו יכולה לעשות את העבודה. איך? כולנו רוצים לדעת שאנחנו הולכים לקראת עסקה טובה, ובטח כישראלים אנחנו לא רוצים להרגיש שמישהו עובד עלינו. עם המלצות על עסק או איש מקצוע, המלצות אותנטיות, הלקוח הפוטנציאלי יהיה רגוע יותר כדי לסגור את העסקה.
לא רק המלצה…
המלצה באתר המלצות מגבירה את סיכוייו של הלקוח הפוטנציאלי לסגור עסקה כפי שציינו אבל מעבר לכך, ההמלצה יכולה לכלול גם קישור לאתר העסק מה שיכול לסייע לו גם בקידום האורגני של האתר. ואיך ההמלצה תגיע לעיניו של הלקוח הפוטנציאלי?
אם אתר ההמלצות הוא אתר מקודם ופופולארי, מספיק לכתוב בגוגל את שמו של נותן השירות או של העסק ובאחת התוצאות הראשונות בגוגל תופיע ההמלצה. כך בתוך כמה שניות אפשר לקבל חוות דעת על השירותים או המוצרים הנמכרים, הלקוח הפוטנציאלי יסגור מעסקה כשהוא רגוע יותר ובעל העסק ירוויח. אתר המלצות איכותי גורם לכך שכל הצדדים מרוויחים.
התוכן באדיבות אתר ההמלצות על עורכי דין: https://www.lawyer-reviews.co.il/