Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
Netlawyers_MainPic משרד עורכי דין
פנייה לייעוץ אישי



האם כל משרד עורכי דין צריך להיות פעיל ברשת?

בימינו אנו, נוכחות ברשת היא כמו אוויר לנשימה, עבור כל בעל עסק שמעוניין להתקדם ולהצליח. לפרסום באינטרנט, אין תחליף הן מבחינת מגוון האפשרויות לפרסום והן מבחינת היקף החשיפה ולכן, מי שלא נמצא ברשת, במהרה יעלם מהתמונה.

האם כל משרד עורכי דין צריך להיות פעיל ברשת?

חלק ממשרדי עורכי הדין בארץ, כבר הבינו את התפקיד המרכזי שיש לרשת והם מטפחים אתר אינטרנט מקצועי ומקפידים לעדכן אותו, פעילים ברשתות החברתיות, מפרסמים מאמרים וכתבות באתרים שונים, מנהלים פורומים משפטיים וכיו"ב. אולם, מדובר בחלק קטן יחסית של ציבור עורכי הדין. רבים אחרים, עוד לא נכנסו לעולם האינטרנטי ואנחנו כאן לומר: חברים, זה הזמן!

בישראל של שנת 2012, כל משרד עורכי דין, צריך להיות פעיל ברשת. רק כך, יוכל להיות מעודכן בכל החידושים המקצועיים, לשמור על קשר יעיל יותר עם הלקוחות ולהתרחב ולגדול.

פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

משרד עורכי דין – מדוע חייב להיות ברשת?

חיפוש בעלי מקצוע, בכל תחום, נעשה כיום בעיקר באינטרנט. לקוח פוטנציאלי, המחפש משרד עורכי דין בתחום מסוים, יפנה קודם כל לחיפוש ברשת, דרך מנועי החיפוש, ינסה לאתר עורך דין באינדקסים המשפטיים, במסגרת הפורומים המשפטיים השונים וכיו"ב.

משרד עורכי דין אשר אינו מתחזק, אתר אינטרנט מקצועי, המקודם היטב במנועי החיפוש, יעלם ברקע, בתוך כל אלפי עורכי הדין הפעילים כיום בארץ. הרחבת מאגר הלקוחות, יצירת קשרים מקצועיים עם עורכי דין אחרים וכיו"ב, נעשית כיום בעיקר באמצעות הרשת.

לפיכך, במציאות של ימינו, כל משרד עורכי דין מוכרח להיות ברשת, כאשר אופן הנוכחות והיקפה, תלוי בו. מגוון האפשרויות רחב.

אתר אינטרנט מעודכן

הצעד הראשון בנוכחות ברשת, הוא הקמת אתר אינטרנט מוצלח ולעדכנו באופן שוטף, הן מבחינת מידע על עורכי הדין המועסקים במשרד והן מבחינת חדשות משפטיות:

1. שינוי בחוקים: האתר יעדכן בכל שינוי בחוקים הרלוונטיים לתחומי העיסוק של המשרד.

2. פסק דין תקדימי: משרד עורכי דין המנהל אתר מקצועי, יפרסם פסקי דין תקדימיים ויסביר בקצרה באתר, את משמעותם עבור הציבור.

3. כתבות מעניינות: כל מי שנכנס לאתר המשרד, יוכל לקרוא כתבות מעניינות בנושאי העיסוק של המשרד. במידה ומי מעורכי הדין של המשרד, כותב כתבות לעיתון או לאתר אינטרנט, כדאי לפרסם את הכתבות האלו גם באתר של המשרד.

4. קישורים רלוונטיים: אתר טוב, כולל גם קישורים רלוונטיים, למשל, אם המשרד עוסק בביטוח לאומי, ניתן להוסיף קישור לאתר של ביטוח לאומי.

ניהול פורום משפטי

מתן מענה מקצועי לגולשים מאפשר לכל משרד עורכי דין, לתרום לקהילה (המענה בפורומים, אינו כרוך בתשלום לגולש) ובד בבד, להגדיל את מאגר הלקוחות. כיצד? לעיתים, הגולש עצמו פונה לייעוץ משפטי אישי אל מנהל הפורום ובמקרים אחרים, מפנה חברים/בני משפחה, בעקבות התרשמות חיובית ממקצועיותו ומומחיותו של עורך הדין.

הצטרפות לרשת חברתית

נוכחות משרד עורכי דין ברשת חברתית, מאפשרת למשרד להציג את עצמו גם בפן המקצועי וגם בפן החברתי, האישי יותר. מצד אחד, יציג הדף, מידע אודות המשרד, תחומי העיסוק וכיו"ב ומאידך, מאפשר גם מקום למשהו אישי יותר, על עורכי הדין בכלל ועל המשרד בפרט. הרשת החברתית פותחת עוד ערוץ תקשורת בין המשרד ללקוחות הקיימים, הפוטנציאלים וגם בין הקולגות.

משרד עורכי דין חייב להיות פעיל ברשת, על מנת להישאר מעודכן ולהגדיל את מאגר הלקוחות, אשר כיום, מחפשים עורכי דין בעיקר ברשת. היקף הנוכחות, תלוי בכל משרד, כאשר אפשר להסתפק באתר אינטרנט, או להצטרף גם לרשתות חברתיות, לנהל פורום משפטי וכיו"ב.

*האמור בתוכן המקצועי של אתר Netlawyers אינו בגדר המלצה משפטית, אינו תחליף לחות דעת משפטית או ייעוץ. המבקש לעשות שימוש בתוכן האתר, עושה כן באחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8054051 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף